دُردانه ئ من
دُردانه ئ من
از هر دری صحبتی؟

گفتم شبی به مهدی از تو نگاه خواهم                            

        گفتا که من هم از تو ترک گناه خواهم

                                ***

نیست در لوح دلم جز الفت قامت یار 

       چه کنم حرف دگریاد نداد استادم

             ***

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی

      دوباره صبح ،ظهر نه ،غروب شد نیامدی

                                 ***

از در ،در آی و شبستان ما منور کن

       هوای مجلس روحانیان معطر کن

            ***

چه شود که پا گذاری به رواق دیدگانم

       منم آن که انتظارت زده شعله ها به جانم

                               ***

همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی

         چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی

                               ***

گفتم که روی ماهت از ما چرا نهان است 

       گفتا : تو خود حجابی ور  نه رخم عیان است

                                      ***

ای ماه بطحا تا به کی رخساره پنهان می کنی

               تا چند از هجران خود دل ها پریشان می کنی

رخساره بنما کز غمت بر لب رسیده جان ما 

             ای یوسف زهرا (س) بگو کی یاد کنعان می کنی ؟

                                        ***

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, توسط سیده ک آبیار
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.